Forum Ruch Raeliański - Forum Społeczności Raeliańskiej w Polsce Strona Główna Ruch Raeliański - Forum Społeczności Raeliańskiej w Polsce
Patrz w niebo - Czytaj stare pisma - Śledź osiągnięcia nauki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin Forum Społeczności Raeliańskiej w Polsce

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Ruch Raeliański - Forum Społeczności Raeliańskiej w Polsce Strona Główna -> Księga Gości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shemihazza
Aktywista Raeliański



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 683
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Skąd: Z nieskończoności
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:07, 18 Cze 2008    Temat postu: Regulamin Forum Społeczności Raeliańskiej w Polsce

Regulamin Forum Społeczności Raeliańskiej w Polsce


§1 Ogólne
1. Serwis jest bezpłatny.

2. Przeglądanie forum www.rael.fora.pl przez Administratorów, Moderatorów, Użytkowników i Przeglądających jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu.

3. Rejestracja na forum jest przywilejem, pamiętaj jednak, że może on zostać odebrany w każdej chwili. Zależy nam, by Wasze wizyty na Forum Społeczności Raeliańskiej w Polsce (zwanym dalej Forum) były dla każdego przyjemnością, a kontakt z innymi raelianami, sympatykami i administracją opierał się na wzajemnym szacunku. Forum zostało stworzone z myślą o ludziach ciekawych nowych wyzwań, ciekawych Przesłania, Raelian. Ludzi, którzy potrafią docenić wysiłek i pracę innych. Wiele kwestii reguluje ten właśnie spis zasad. Od niego zacznij korzystanie z Forum, czytając wszystko dokładnie.

I. Słownik definicji:
1. Przez regulamin rozumie się wszystkie przepisy zawarte w paragrafach od 1 do 8 włącznie, wraz z ich punktami i podpunktami.

2. Przez Forum rozumie się treści zamieszczone pod adresem internetowym www.rael.fora.pl.

3. Przez Administratorów Forum rozumie się wszystkie osoby, które mają specjalne uprawnienia i są oznaczone na Forum w sposób wyraźny.

4. Przez Moderatorów rozumie się wszystkie osoby, którym Administratorzy przekazali całość lub część swoich uprawnień i są oznaczone na Forum w sposób wyraźny. (aktualnie moderatorów brak)

5. Przez Użytkowników rozumie się wszystkie osoby publikujące wypowiedzi na Forum.

6. Przez Przeglądających rozumie się wszystkie osoby zapoznające się z treścią Forum, lecz nie zarejestrowane na nim.

II. Nieznajomość regulaminu
Każdy użytkownik, rejestrując się, jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Jego nieznajomość nie będzie powodem do zmniejszania kary w przypadku jego złamania.

III. Równość wobec zasad
Niniejszy regulamin odnosi się do każdego użytkownika Forum, zarówno zwykłych użytkowników jak i Administracji Forum. Administracja jednak, z racji swojej pozycji, ma wobec niektórych zasad pewne ulgi i przywileje (patrz: §5 Podpisy).

IV. Multikonta
1. Każdy użytkownik zobowiązany jest do korzystania tylko z jednego, swojego konta. Multikonta na Forum są niedozwolone i mogą prowadzić do udzielenia bana na Forum. W szczególności dotyczy to osób próbujących podszywać się pod innych, a zwłaszcza pod innych Raelian.

2. Niedozwolone jest również wykorzystywanie w jakikolwiek sposób konta innego użytkownika podczas bana na własne konto, chyba ze Administracja zadecyduje inaczej.

3. Założenie drugiego konta jest dozwolone tylko po konsultacji i przyzwoleniu ze strony Administracji.

V. Regulaminy poszczególnych działów (szczegółowe)
Zasady panujące w każdym dziale określa "Opis działu" umieszczony jako ogłoszenie

VI. Zmiany
Regulamin może się zmienić w trakcie działania Forum.

VII. Włamania, szkodliwa działalność
Użytkownicy włamujący się na cudze konta na Forum lub działający na szkodę Forum (hakerzy) będą surowo karani (ban stały na Forum, ban na IP, a nawet zawiadomienie odpowiedniego organu śledczego).

VIII. Dzielenie i handel kontami z Forum
Konto na Forum od momentu rejestracji może być używane tylko i wyłącznie przez jego założyciela. Dzielenie kont może, ale nie musi prowadzić do udzielenia kary, natomiast handel kontami z Forum (wymiana, oddanie, przyjęcie) jest surowo zabroniony.

IX. Decyzje Administratora
Administrator Forum zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji (akcji) w sprawie dowolnego aspektu Forum Społeczności Raeliańskiej w Polsce bez podania przyczyny. Są to w szczególności:

1. usunięcie konta dowolnego użytkownika Forum;

2. zmodyfikowanie konta dowolnego użytkownika Forum;

3. zablokowanie lub odblokowanie konta dowolnego użytkownika Forum;

4. nadanie, usunięcie lub zmodyfikowanie upomnienia nadanego dowolnemu użytkownikowi Forum;

5. akcje moderatorskie (np. usunięcie tematu lub posta)

6. wyłączenie Forum itp.

Decyzje Administratora Forum są ostateczne i nie przysługuje od nich możliwość odwołania się.

X. Ochrona Danych Osobowych
1. Informacje dotyczące Administratorów, Moderatorów, Użytkowników i Przeglądających (takie jak numery IP, adresy e-mail, dane przeglądarek internetowych) są przechowywane przez Administratora Forum i w razie potrzeby będą udostępniane wymiarowi sprawiedliwości i organom ścigania.

2. Informacje dotyczące Administratorów, Moderatorów i Użytkowników takie jak adresy e-mail nie mogą być udostępniane Przeglądającym.

XI. Pozostałe
1. Istnieją następujące podstawowe rangi: Obserwator, Sympatyk, Raelianin, Aktywista Raeliański, Administrator oraz specjalna ranga: Aniołek mająca te same przywileje co Raelianin Aktywny. Osoby niezarejestrowane są Przeglądającymi (lub Gośćmi)

2. Aby zostać Użytkownikiem Forum, należy się zarejestrować. Aktywację konta przeprowadza Administrator. Zarejestrowana osoba otrzymuje automatycznie rangę Obserwatora

3. Aby uzyskać rangę Sympatyka, należy znać treść conajmniej dwóch książek Raela pt. "Przesłanie od przybyszów z kosmosu" i "Powitajmy naszych ojców z kosmosu" oraz sympatyzować z poglądami Ruchu. Można się ubiegać o tę rangę, wysyłając podanie na priv do Administratora Forum. Administratorzy Forum mogą z własnej inicjatywy nadać rangę Sympatyka na podstawie własnej oceny.

4. Rangę Raelianina otrzymują osoby, które wykonały Chrzest Raeliański, a więc są pełnoprawnymi członkami Wspólnoty Raeliańskiej. Ranga Raelianina może być odebrana w wyniku dokonania apostazji ze Wspólnoty Raeliańskiej lub odejścia od idei raelianizmu.

5. Rangę Aktywisty Raeliańskiego otrzymują aktywni działacze organizacji, czyli raelianie w chwili włączenia się w Struktury Organizacyjne Ruchu Raeliańskiego. Ranga ta jest odbierana w chwili, gdy osoba opuszcza lub zostaje dyscyplinarnie wykluczona ze Struktur Organizacyjnych. Wtedy osoba taka degradowana jest do rangi: Raelianin.

6. W każdym Opisie Działu wyszczególnione są uprawnienia dla poszczególnej z rang w danym dziale.

7. Administrator co jakiś czas ma prawo wysłać maila do niektórych użytkowników (którzy nie wykazują się aktywnością na forum) z zapytaniem, czy nadal chcą być zarejestrowani na Forum. W przypadku braku odzewu w ciągu 7 dni, konto użytkownika będzie kasowane, podobnie jak i posty użytkownika (zależnie od decyzji Administratora).


§2 Niedozwolone treści
Zabrania się umieszczania, rozpowszechniania i propagowania treści niezgodnych z prawem obowiązującym na terytorium RP (prawo UE ma znaczenie nadrzędne nad prawem RP).

1. Forum Społeczności Raeliańskiej w Polsce to forum tematyczne (dla większości działów), gdzie pisanie tematów nastawione jest na komentowanie Przesłania, wydarzeń, sytuacji z życia, ciekawostek naukowych, polityki, świata kultury itp. Nie tolerujemy więc robienia z niego tablicy ogłoszeń, miejsca, gdzie można pospamować, wyżyć się, zaatakować innych - od tego są inne fora. Forum to jest przeznaczone dla osób w różnym wieku i to również trzeba mieć na względzie.

I. Ogólne
Na Forum (tzn. w postach, tytułach, nickach, avatarach, podpisach, screenach, itd.) niedozwolone jest umieszczanie treści:

1. pornograficznych lub w jakikolwiek sposób nawiązujących do pornografii, innych obscenicznych lub przeznaczonych do oglądu tylko przez osoby pełnoletnie;

2. brutalnych, ukazujących przemoc;

3. wulgarnych (także wulgaryzmów użytych w formie ocenzurowanej np. gwiazdkowanie, przekręcenie liter lub napisanych w taki sposób, że czyta się je jak wulgaryzmy, np. wykorzystując fonetykę języka angielskiego),

4. obrażających użytkowników Forum lub inne osoby (np. osoby publiczne),

5. zawierających groźby odnoszące się do życia realnego,

* Dotyczy to również cytatów z innych postów, wiadomości PW z Forum, komunikatorów internetowych (np. Gadu-Gadu) itp.

6. wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej i etnicznej lub innych przejawów dyskryminacji, a także stosowania obraźliwego nazewnictwa w stosunku do osób lub grup społecznych sugerując się ich statusem publicznym, orientacją polityczną i/lub seksualną oraz światopoglądową;

7. łamiących prawo (np. prawa autorskie i pokrewne, prawo o ochronie danych osobowych), propagujących łamanie prawa (np. piractwo komputerowe);

8. zawierających jawne reklamy (produktów, usług) przynoszące komuś zyski, zarówno w formie ogłoszeń, jak i ofert handlowych - wymiana, sprzedaż, kupno, (w niektórych przypadkach reklamy nie przynoszące zysków również są niedozwolone), a także wszelkiego rodzaju linków referencyjnych;

9. propagujących alkohol, narkotyki lub inne środki odurzające;

10. innych kontrowersyjnych, naruszających zasady współżycia społecznego, naruszających czyjąś prywatność, uznanych za naganne dla człowieka lub społecznie niewłaściwe np. prowokowanie, podsycanie wrogiej atmosfery.

W szczególności!!!
Zabrania się religijno-prozelitycznej nachalności (jeżeli nie ma to nic wspólnego z tematyką raeliańską) w postaci: zawalania Forum obszernymi fragmentami z "pism świętych", namolnego przekonywania na różnego rodzaju "teorie spiskowe" z rodzaju X-Files, nawoływania do powrotu do "prawdziwej wiary", głoszenia zabobonnych domniemań jakoby bylibyśmy (raelianie) zawładnięci przez Szatana itd.. itp.


II. Linki
Linki prowadzące do ww. treści są również niedozwolone. Zabrania się zamieszczania linków prowadzących do stron niebezpiecznych (wirusy, trojany). Niedozwolone jest też zamieszczanie linków do złośliwych acz nieszkodliwych skryptów (linki powodujące wylogowanie z Forum, wyskakujące okienka trudne do wyłączenia). Za zawartość zlinkowanej strony/pliku odpowiada osoba, która umieściła go na Forum.

III. Odpowiedzialność
Obsługa Forum nie ponosi odpowiedzialności za istniejące na Forum treści, a tym bardziej za materiał, do którego prowadzą zamieszczane na Forum linki.


§3 Prowadzenie dyskusji
Forum Społeczności Raeliańskiej zostało stworzone specjalnie dla Was z myślą o tym, abyście mogli nawzajem wymieniać się opiniami i prowadzić dyskusje. Zależy nam na opiniach przemyślanych, które przekazują innym użytkownikom Wasze poglądy. Jeśli nawet nie zgadzacie się z nimi, to nie jest to powód do obrażania ich autorów. Zadbajcie o wysoki poziom dyskusji.

I. Zakładanie tematów
Zakładając nowy temat użytkownik Forum jest zobowiązany do przestrzegania poniższych reguł:

1. Tematy należy zakładać w odpowiednim dziale. Każdy dział zaopatrzony jest niewielkim opisem, który należy przeczytać. W razie wątpliwości, co do wyboru odpowiedniego działu, można zasięgnąć porady Administratora.

2. Niedozwolone jest zakładanie tematów, gdy w danym dziale Forum znajduje się już temat o identycznej treści lub rozwiązujący dany problem. Przed napisaniem należy więc przejrzeć forum lub użyć opcji Szukaj. Wskazane jest wcześniejsze przeczytanie tematów z działów Forum: FAQ.

3. Zabrania się zakładania kilku identycznych tematów w tym samym dziale lub zakładania ich w różnych działach Forum (spam). Należy wybrać jeden pasujący dział i założyć tam jeden temat o danej treści.

4. Tytuł tematu musi informować o jego treści. Należy więc unikać uogólniania i starać się przekazać jak najdokładniej to, co mamy do powiedzenia. W szczególności należy unikać tytułów tematów takich jak:

* "Co o tym sądzicie!!!"
* "Mam problem";
* "Nie wiem jak to się robi";
* "Co to jest?";
* "Rael";

Przykłady lepiej napisanych tytułów:

* "Co o tym sądzicie!!! Rydzyk miesza się w politykę!!!";
* "Mam problem z avatarem";
* "Nie wiem jak umieścić linka na forum";
* "Co to jest klonowanie?";
* "Rael - tytuły jego piosenek";

II. Pisanie postów
Pisząc posty (odpowiedzi lub nowe tematy) użytkownik Forum jest zobowiązany do przestrzegania poniższych reguł:

1. Posty nie mogą mieć niedozwolonych treści (§2 Niedozwolone treści)

2. W przypadku zakładania nowego tematu - użytkownik Forum powinien przedstawić sytuację/problem czytelnie i rzeczowo, w przypadku udzielania odpowiedzi - nie należy zbaczać z tematu (tzw. offtopic jest niedozwolony).

3. Użytkownicy Forum powinni starać się wnieść swoje zdanie do dyskusji, krytykować, ale nie potępiać, mieć szacunek dla cudzych poglądów i nie osądzać gustów innych ludzi.

4. Sprawy prywatne lub wymagające reakcji określonej osoby należy załatwiać przez PW lub maila, apel na Forum należy traktować jako ostateczność.

5. Zabroniony jest double posting tj. pisanie jednego postu pod drugim. W przypadku chęci dopowiedzenia czegoś należy użyć opcji "zmień" (jeśli taka możliwość jest odblokowana).

6. Posty muszą być przejrzyste, ale nie krzykliwe, dlatego zabrania się nadużywania opcji kolorowania, pogrubiania, podkreślania, kursywy, powiększania tekstu. Narzędzia te mają służyć podkreślaniu istotnych informacji lub uwidaczniania nagłówków, a nie jako styl pisania całych postów.

* Wyjątkiem są Ogłoszenia (kolory pozwalają na czytelniejsze ich przedstawienie) oraz posty i dopiski Administratorów mające na celu zwrócić uwagę osób wypowiadającym się w temacie.

7. Niedozwolone jest wchodzenie w kompetencje Administratorów i zachowywanie się jak dodatkowi członkowie obsługi Forum. Odpowiedzi typu "bezsens, proszę Administratora o skasowanie tego tematu", "i po co to piszesz, skoro ten temat już jest!", "temat do zamknięcia" itp. są zatem niedozwolone (o zamknięcie tematu może prosić tylko jego autor). Wskazane jest natomiast zwracanie uwagi Administratorom o nieprzestrzeganiu regulaminu za pomocą , podając link do problemowego wątku lub postu.

8. Niedozwolone jest floodowanie, a więc niepotrzebne powtarzanie tego samego tekstu "plz plz plz plz", tej samej litery "pomocyyyyyy", znaków interpunkcyjnych "!!!!!!!!!!!!" lub uśmieszków " Smile Smile Smile Smile Smile Smile ". Zakaz ten dotyczy także tytułów tematów.

9. W postach nie należy umieszczać grafik o dużych rozmiarach lub objętości (zamiast [img]link[/img] można podać sam link).

10. Zabronione jest pisanie postów nic nie wnoszących do dyskusji. Posty w stylu "bezsens", "lol", "żal.pl" itp. o ile nie są dużo bardziej rozwinięte, mogą zostać uznane za spam. Ważne jest zatem, aby poprzeć swoje zdanie, a nie ograniczyć się do pojedynczego słówka (lub emotikony) określającego emocję.

11. Na Forum jedynym językiem, jakim należy się posługiwać, jest język polski. Inne języki mogą być wykorzystane tylko do zaprezentowania nazw własnych lub pojedynczych zdań (np. w sygnaturze "Bereszit Bara Elohim").

12. Należy starać się pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii i nie używać żargonu kaleczącego język polski.

13. Zabronione jest cytowanie wypowiedzi wulgarnych, obraźliwych lub w jakikolwiek inny sposób łamiących regulamin, a także długich postów oraz tworzenie "piramidek" z cytatów. W takich przypadkach w cytowaniu należy ograniczyć się do konkretnego fragmentu poprzedniej wypowiedzi, do której się bezpośrednio odnosimy.


§4 Avatary (emblematy)
Avatary i ich dobór to ważny element każdego forum, gdyż są one jakby naszymi wizytówkami, a dzięki nim forum staje się żywsze i bardziej zróżnicowane. Mając jednak na względzie wygodę przeglądania tematów oraz to, że nie każdy ma szybkie łącze internetowe, każdy avatar musi spełniać odpowiednie kryteria co do rozmiaru i objętości. Starajmy się wybierać oryginalne avatary tak, aby nie powtarzały się u kilku użytkowników.

I. Parametry i treść
Avatar (emblemat) każdego użytkownika Forum musi spełniać następujące kryteria:

1. maksymalna szerokość obrazka to 130 pikseli, maksymalna wysokość to 150 pikseli

2. maksymalna objętość grafiki to 10KB

3. brak niedozwolonych treści (patrz: §2 Niedozwolone treści)

4. brak raptownych, błyskających animacji

5. nie łamie praw autorskich; może być zamieszczany tylko za zgodą twórcy grafiki (w szczególności dotyczy to grafików/użytkowników z Forum, a w tym także i galerii avatarów forumowych)

II. Wyjątki
Administracja Forum zastrzega sobie prawo do nakazu zmiany, usunięcia avatara lub udzielenia kary, jeśli uzna, że mimo spełnionych zasad, obrazek nie nadaje się do użytku na Forum.


§5 Podpisy (sygnatury)
Sygnatury, a szczególnie obrazki zamieszczane w podpisie, to świetne miejsce na pokazanie kim się jest, miejsce by pochwalić się własnymi umiejętnościami w tworzeniu grafiki. Tak jak w przypadku avatarów, dzięki sygnaturom, Forum staje się ciekawsze. Również tutaj muszą zostać spełnione odpowiednie warunki, co do wielkości obrazków - tak, aby tematy nie były przez nie rozpychane oraz przeglądanie Forum było w miarę wygodne.

I. Parametry i treść
Podpis (sygnatura) każdego użytkownika Forum musi spełniać następujące kryteria:

1. zawierać maksymalnie jeden obrazek

2. maksymalna szerokość obrazka w podpisie to 500 pikseli, maksymalna wysokość to 120 pikseli

3. maksymalna objętość grafiki to 30KB

4. obrazek nie może mieć raptownych lub błyskających animacji

5. w przypadku zamieszczania tekstu, należy ograniczyć liczbę linijek do minimum, starać się nie używać dużej czcionki ani enterów, aby nie rozpychać podpisu

6. brak niedozwolonych treści (patrz: §2 Niedozwolone treści)

7. nie łamie praw autorskich; może być zamieszczana tylko za zgodą twórcy grafiki (w szczególności dotyczy to grafików/użytkowników z Forum)

II. Wyjątki
1. Maksymalna objętość obrazka z sygnatury dla Administracji wynosi 150 KB. Administracja może ponadto umieszczać dodatkowe obrazki w sygnaturze jeśli są one niewielkiej objętości (np. przyciski, ikony).

2. Administracja Forum zastrzega sobie prawo do nakazu zmiany, usunięcia podpisu lub udzielenia ostrzeżenia jeśli uzna, że mimo spełnionych zasad podpis nie nadaje się do użytku na Forum.


§6 Nicki (loginy)
Każdy użytkownik zobowiązany jest do korzystania z nicka nie zawierającego niedozwolonych treści (patrz: §2 Niedozwolone treści), nie zawierającego floodu (np. Jasiuuuuuuuuuuu), znaków specjalnych (apostrof, znaki ASCII niewidoczne na klawiaturze) oraz takiego, który nie będzie wprowadzał w błąd innych użytkowników Forum (podszywanie się pod innych, a zwłaszcza Administrację i innych Raelian). Warto wybrać w miarę oryginalnego nicka, a w razie czego poprosić Administratora o jego zmianę.


§7 Pola profilu
Oprócz sygnatury, avatara oraz nicka użytkownik prezentuje się także za pomocą pól profilu (są to m.in "Skąd", "Strona domowa", "Zainteresowania"). W polach tych zabronione jest zamieszczanie niedozwolonych treści (patrz: §2 Niedozwolone treści), floodu (np. "Skąd: z dalekaaaaaaaaaaa") oraz wykorzystywania ich do podszycia się pod kogoś.


§8 Kary
Niestety wielu użytkowników Forum łamie obowiązujące tu zasady, często z niewiedzy lub złości, czasem umyślnie, czasem niechcący. Staramy się ustalać motywy, jakie kierowały w tym czasie ludźmi i dawać kary adekwatne do czynu, jednak chcielibyśmy robić to jak najrzadziej.

I. System kar
Administratorzy dysponują zintegrowanym z Forum narzędziem, za pomocą którego można ograniczyć prawa użytkownika, jak i pozbawić go możliwości pisania na Forum. W przypadku mniejszych przewinień, wysyłane jest Upomnienie. Wysyłane jest w formie prywatnej wiadomości do użytkownika wraz z linkiem do posta, za który udzielono upomnienia oraz komentarzem do niego. Wraz z nadaniem upomnienia użytkownik może zostać ukarany blokadą konta przez Administratora. Blokada (ban) konta może być czasowa (1-14 dni) lub stała. Ilość upomnień, po jakiej można otrzymać bana na Forum pozostaje w gestii Administratora.

II. Inne kary
Do innych kar udzielanych przez członków obsługi Forum należą:

1. Blokada/usunięcie/przeniesienie/edytowanie tematu lub usunięcie/przeniesienie/edytowanie/ocenzurowanie posta jest normalną procedurą porządkową stosowaną dodatkowo w przypadku nadawania upomnień. Gdy przy takim zabiegu nie dostajesz PW, należy samą akcję potraktować jako upomnienie.

Uwaga! Jakakolwiek edycja posta wcześniej zedytowanego (lub ocenzurowanego) przez Administratora czy zmiana dopisków Administratorów jest zabroniona.

2. Zmiana avatara lub sygnatury jest stosowana w przypadku nieprawidłowego rozmiaru, objętości lub treści avatara lub sygnatury. Zmianę taką należy traktować jako upomnienie.

3. Zmiana sygnatury użytkownikowi stosowana jest w przypadku sygnatur o objętości/rozmiarze wyjątkowo przekraczającym dopuszczane normy lub zawierającym niedozwolone treści. Kilkukrotne zmienianie sygnatury przez Administrację z ww. przyczyn spowoduje nadanie bana na Forum.

4. Zmiana nicka stosowana jest w przypadku łamania kryteriów odnoszących się do nicka zawartych w paragrafie: §6 Nicki

5. Ban na IP na Forum uniemożliwia logowanie się użytkownikowi z danego IP. Nakładany jest tylko w wyjątkowych przypadkach np. zakładanie multikont na Forum przez spamera.

6. Wykluczenie z Forum to najcięższa kara, stosowana w przypadku użytkownika, który dopuścił się stosowania gróźb odnoszących się do życia rzeczywistego, rozprowadzania pornografii, notorycznego łamania regulaminu Forum, mimo wcześniejszych Upomnień oraz banów, zamieszczania niebezpiecznych linków i tym podobnych. Polega ona na współpracy obsługi Forum, i udzielana jest na zasadzie blokady konta na Forum, przy braku możliwości ponownego założenia kolejnego konta.

III. Zgłaszanie wykroczeń
W przypadku zauważenia złamania regulaminu przez innego użytkownika Forum należy zgłosić to do Administratora Forum korzystając z jednego z poniższych sposobów:

1. Wysyłamy (prywatną wiadomość) do Administratora z opisem problemu i linkiem do problemowego tematu lub postu.

2. Piszemy maila do Administratora (info tutaj: Kontakt)

Uwagi:
* W przypadku mniejszych wykroczeń można napisać do osoby łamiącej regulamin, aby poprawiła, zmieniła lub skasowała to, co stoi w sprzeczności z regulaminem.

* Zachowania pseudo-administratorskie są niedozwolone (patrz §3 Prowadzenie dyskusji, II. Pisanie postów, podpkt. 7).

*Każdy dział zawiera krótki opis, który pomoże w lepszym posługiwaniu się forum, i zapobiegnie ewentualnym pomyłkom w zakładaniu tematów na forum, przeczytaj każdy opis danego działu zanim cokolwiek napiszesz!

* Nadużywanie zgłaszania postów regulaminowych może skutkować upomnieniem.

* Nawet mimo spełnienia tych warunków Administrator zastrzega sobie prawo do negatywnego rozpatrzenia prośby.

* Regulamin może ulec zmianie w dowolnym czasie.

Zabrania się kopiowania, przetwarzania lub wykorzystywania w jakikolwiek inny sposób części lub całości Regulaminu Forum Społeczności Raeliańskiej oraz regulaminów szczegółowych poszczególnych działów bez zgody Administracji Forum.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Ruch Raeliański - Forum Społeczności Raeliańskiej w Polsce Strona Główna -> Księga Gości
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin